قصه ی عشق
دخترا و پسرا بیاید کارتون دارم
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دخترا و پسرا بیاید کارتون دارم و آدرس gadami.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 19822
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 19822
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
قدمی

آخرین مطالب


 
جمعه 24 آذر 1391برچسب:, :: 18:47 :: نويسنده : قدمی

یکے بود یکے نبود ...

.

 

هرکے بود غـــــــــــریبه بود !!!

.

 

از دلـــــــــــم خبر نداشت

.

 

که تورو از دلـــــــــــم ربود

.

 

قد من عاشق نبود

.

 

هرکے بود هرچے کـــــــــــه داشت

.

 

واســــــه چشماے سیات بخـــــــــــدا لایق نبود

.

 

گول نگاشو خـــــــــــوردم و... دلم رو بستم به چشاش

.

.

 

دیوونه بودم مثلـــــــــــه شمع

 

یه عمرے آب شدم به پاش

.

.

 

بعد یه عمـــــــــــر آزگار

 

عشق منو گذاشت کنار ...

.

 

رفت پی یه عشق دیگه

.

 

اونـــــــــــم سپرد به روزگار

.

 

از اولش هیچکے نبود

 

هیچکے به دادم نرسید

.

 

قصه من به ســـــــــــر رسید

.

 

دلـــــــــــم به عشقش نـرسید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: